Opslaan in de boodschappenlijst
Een nieuwe boodschappenlijst maken

Informatie over de winkel

De geschiedenis van het bedrijf begon in 2009, zoals dat meestal gaat, met een man die wilde proberen IT-producten te verhandelen, wat verband hield met zijn opleiding. Het bedrijf begon op de geheugenmarkt en dit was de basis waarrond het bedrijf lange tijd was opgebouwd. Vanaf het begin hebben wij ons gericht op serveroplossingen, en naarmate het bedrijf groeide, hebben wij ons aanbod uitgebreid met nieuwe producten. De specialisatie rond zakelijke producten bleef ongewijzigd.

Het keerpunt voor het bedrijf was 2018, dat gepaard ging met een sterke groei en de aanwerving van extra personeel, en met de verhuizing van de hoofdzetel van het bedrijf naar een groter gebouw. Sinds 2019 begint de vastgestelde strategie echte resultaten op te leveren en elk jaar groeit het bedrijf in termen van omzet met ongeveer 60% op jaarbasis. Wij bewandelen niet de gebaande paden, maar zoeken onze eigen oplossingen op maat. Wij hebben 2021 besteed aan een grondige analyse en aan het beantwoorden van de vragen waar wij staan, waar wij naar toe willen, wat goed heeft gewerkt en wat volledig heeft gefaald. Dit alles leidt tot verdere veranderingen en transformaties die voor ons liggen - en wij verheugen ons erop die tegemoet te treden. Ondanks de grote veranderingen en het verstrijken van de jaren zijn onze waarden – en onze grondslagen - dezelfde gebleven.

Wij geloven dat succes en winst het resultaat zijn van zelfvertrouwen, waarden en een zekere speelruimte, zodat wij een groep coole mensen kunnen zijn die met plezier naar het werk komen en deze energie op u - onze cliënten - overbrengen.

ceo
Onze doelstellingen?

Wij willen een bedrijf creëren dat in heel Europa zal worden erkend, dat zich zal profileren en dat niet achter de concurrentie aan zal lopen, maar trends zal zetten in de gebieden waarin wij actief zijn. Ons doel is ons merk in de gehele Europese Unie op te bouwen en te ontwikkelen en onze klanten oplossingen te bieden zoals niemand voor ons heeft gedaan.

Producten van enterpriseklasse

We willen ons op hen concentreren om producten van ondernemingsklasse naar zakelijke entiteiten te sturen, zoals: RAM-geheugen, SSD / HDD-schijven, processors, controllers, servers, NAS, netwerken en alles wat onze partners nodig hebben. Wij geloven in waarden en willen onze partners niet voorzien van producten, maar van op maat gemaakte oplossingen.

Daarom komen meer dan 30% van onze klanten bij ons terug, ook al zijn we niet de goedkoopste, want kwaliteit wordt belangrijker gevonden dan de prijs.

Waarom ESUS IT? Omdat in de laatste 3 jaar:
We hebben pakjes afgeleverd
naar 53 landen!
We hebben goederen geleverd
ten belope van ongeveer 20 miljoen euro
We hebben gediend
ongeveer. 45 000 klanten
Wij concentreren ons op de kwaliteit van onze diensten, en daarom:
Onze meest voorkomende beoordelingen
zijn 5/5 sterren!
We zijn op de markt
al 16 jaar en we groeien voortdurend
En dat is omdat je bij ons krijgt:
Veiligheid en transparantie

Wij gebruiken alleen gecertificeerde en beproefde betaalmethoden. Wij weten dat vertrouwen een ruilmiddel is dat niemand graag overhaast weggeeft. In de loop der jaren zijn onze partners te weten gekomen dat zij ons kunnen vertrouwen, zoals blijkt uit onze feedback. Kijk ons eens!

Partnerschap en flexibiliteit

Wij streven ernaar aan de behoeften van onze klanten te voldoen en hun feedback bevestigt dit alleen maar. Vertel ons wat uw verwachtingen zijn en laat ons u helpen.

Kwaliteit en ondersteuning

Ons doel is niet om ons te positioneren met de prijs van producten, dit zult u zien wanneer u de details van uw individuele aanbieding met ons bespreekt. Wij ondersteunen onze klanten voor en na de verkoop en dit is de toegevoegde waarde die u krijgt door samen te werken met ESUS IT.

ceo
Onze galerij:

We beginnen de dag met een mok hete koffie, zodat we nieuwe uitdagingen met kracht tegemoet kunnen treden:) Tijdens de week nemen wij, naast het intensieve werk en de bijstand aan onze cliënten, regelmatig deel aan webinars en opleidingen, dankzij welke wij onze vaardigheden kunnen ontwikkelen. In de loop van het jaar vieren wij feestdagen die voor ons belangrijk zijn - verjaardagen, jubilea en vele andere. Wij zijn niet alleen specialisten op onze gebieden, maar ook een goed gecoördineerd team. Leer ons beter kennen:

ESUS IT sp. z o.o.

Somosierry 30a

71-181 Szczecin

Polen

Werktijden (maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 16.00 uur):

1) chat

2) sales@esus-it.com

3) Contact met ons op

BTW nummer : PL8522690002

REGON: 320539978

CEO: Szymon Drobiński

De Europese Commissie biedt een platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR). Klik hiervoor toegang tot het ODR-platform.

Lees ons Privacybeleid voor meer informatie.
pixel